fredag 9. april 2010

Faktisk ikke så gøy å være syk i Hawaii heller:(

Ånei du, det er jeg som er den friske!!

Mille som var først ute, vært inne 2dager nå med masse bleiesift og kaste opp. Stakkars lita, nesten ikke spist men hun klarer ikke å holde på noe heller. Tenkte det først var tennene, men er nok litt mer enn det. Men i dag så virker hun i mye bedre form og matlysten og lekeformen er tilbake. Hun har nesten bare kost på fanget mitt disse dagene men i dag hadde hun ikke tid i det hele tatt, får vel ta det som et godt tegn:)

Så nå er det Ole sin tur, ikke vært mye søvn på han i natt..så jeg prøver mitt beste på å ikke nusse alt for mye og vasker hender som en gærning!

Det måtte jo komme en gang, vi har jo ikke vært veldig plaga av sykdom!

God helg alle sammen. Kommer seg nok fort Pappsen å, så skal nok kose oss-uansett cheescake på lørdag så da er helgen min fin, og ok da Mille kan smake litt;) heheh..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, bra at Mille er bedre nå da :)
Men god bedring til Olan, håper han blir frisk fort.
Det er ikke noe gøy å kaste opp.
Hilsen Mina<3

mamsen og papsen sa...

God bedring fra mamsen og papsen også<3

mamsen og papsen sa...

God bedring fra mamsen og papsen også<3