søndag 18. april 2010

Meer Marte bursdag;)

Jeg vil fortelle mer om bursdagen min jeg, har hatt en super helg. Fredag var jo selve dagen så den ville jeg jo så klart tilbringe med mine beste, Ole og Mille. Ole fortalte jo at været ikke var sånn kjempe, så da droppa vi stranda men hva skal man finne på da?! Jo dra på Ala Moana shopping senter.
Vi koste oss masse med titting og spising, fant ikke noe jeg absolutt måtte ha faktisk, men kom over mange salgs kupp på disney butikken så Mille må vel ha den største kofferten hjem. Masse fine spesielle klær da..

Så slappa vi av resten av dagen med mye mer god mat og kake.

Lørdag var det bursdagsfest for meg og Jeanette, vi inviterte en gjeng på grilling på taket hos Jeanette, også ble det en liten bar runde etter det. Så gøy med bursdagsfest, det hadde jeg hvertfall ikke trodd jeg skulle oppleve her, folka var så greie og hadde bakt kake (fikk 3STK!!), champagne og gaver. Knall helg ;)












1 kommentar:

Ingeborg sa...

Høres ut som en knall bursdagshelg Marte :) Bra du koste deg!!!