mandag 26. april 2010

Starbucks.




Vil bare dele min nye avhengighet med dere, nemlig at jeg har blitt besatt av Starbucks. I starten syns jeg og Ole sjappene som du finner på annen hvert hjørne her ikke var så særlig. Men så lite viste vi da. I det siste syns vi det er så koselig å trille en tidlig morningtur og kjøpe noe godt å drikke, bagel og sette oss ved stranda. Også blir det ganske så ofte vi jentene møtes og snakker sladder over et beger med noe godt i :D


Mina: helt sikker på at John&Ingis tar deg med på starbucks i NY, da anbefaler jeg deg en dobbel chocolate chip-uten kaffe, den slår aldri feil:D ellers har de masse annet nammis.

3 kommentarer:

Mina sa...

Ntåå, så fine dere er!
Hehe<3

Ingis sa...

Marte! Du lurte på hvem Mille lignet mest på... hun ligner i hvert fall veldig på deg når hun smiler på det bildet der :)

Mmmm, Starbucks ja... har blitt hekta på det takket være tidligere Londonbesøk. Gleder meg allerede :) MMMM :)

Nina Kristin sa...

Må tilstå at det ble noen turer på Starbucks når jeg bodde i usa ja, kjempegode bagels og sjokolade/kakaoer der:-) Kose dere masse:-) klem