mandag 17. mai 2010

17 Mai i Hawaii

Nå er 17 Mai nesten ferdig her i Hawaii:) Vi startet degen med en kjempegod frokost-buffe på Dukes. Egg, bacon, pannekaker, belgiske vafler, masse frukt, stekte poteter, masse forskjellig juice +++. Etter det gikk vi litt rundt på Waikiki og lot maten synke og kjøpte is. Midt på dagen gikk vi til Fort Derussy parken og møtte masse nordmenn der som kom i et tog og sang! hehe alle stirra på dem:) Der spiste vi mer is og lekte litt. Helle, Marte, Mille og jeg avsluttet dagen med å grille ved bassenget i blokka! Har hatt en kjempe fin dag.

Har hatt ferie i noen dager nå og det er kjempe godt! Litt sliten etter masse skolearbeid på slutten. På torsdag - samme dag som Helle kom, var jeg ferdig. I helgen har vi festa litt på kvelden og lekt med Mille på dagen! Jeg var på graduation party på Fredag og Helle og Marte på surprise party på Lørdag.

Gleder oss til å få besøk av Mina, Ingeborg og John Are neste helg! Kos dere i New York først!


Mille vil bare sitte på nakken til Helle:)


Flink til å gå nå! Veldig stolt når hun får gå selv på veien.



Kjøpte meg caps i dag. Må ikke bli solbrent i hue!




Gjengen med norske i parken i dag!



:)



Andre 17-mai feiringa til Mille:) Tror hun likte det!
Fineste 17-mai været vi noen gang har hatt også tror jeg!

Ingen kommentarer: