torsdag 13. mai 2010

Et lite Glad innlegg:)

Nå er jeg så GLAD, sitter å smiler for meg selv. Ole gutt har sine siste 2eksamen i dag, blir spennendet å høre resultatene hans. I går fikk han mail fra 2 lærere at han fikk karakter:A i begge fag, best i klassen på eksamen og greier. Må bare skryte litt jeg altså, han er jo så flink! Gutten som nesten ikke kunne engelsk;) hehe.. Han har virkelig vært flink, jobbet med skolen men likevel fått masse tid sosialt å!


Også er bestisen min Helle på vei:) Gleder meg til å høre om eventyret hennes, hun har vært ute og reist i 4månder nå. Så i kveld blir det feiring på Chesscake Factory for alle mann, Milles favoritt resturant( der de selger de fantastiske kakene som jeg kanskje har nevnt en gang eller to) Også alt mulig mat har de også, nam nam.. Nei dette blir bra!





Ha en SUPER helg.

1 kommentar:

Malin sa...

aah, nyt ferien og besøk! :) Spis litt kake for meg! Sees om ikke altfor lenge. Klemmer