lørdag 29. mai 2010

Put a ring on it, ohh ohh ahh..






Jadda etter 6år så gikk han ned på kne gitt:) Nå blir det litt sånn jeg er "verdens lykkeligste" innlegg. Men sånn føler jeg meg nå, er jo ikke akkurat hver dag man blir forlova. Var veldig romantisk og koselig, på favoritt stranda vår Kailua.
Er det største sjokket jeg noen gang har opplevd, hadde ingen anelse, jeg var helt sikker på at Ole tulla først..men når jeg fikk se ringen og alt så gikk det opp for meg. FOR en dag, den vil jeg aldri glemme.

Dårlig med blogging nå ja, jeg vet. Men vi koser oss veldig masse med besøket vårt:
Vi har leid bil og kjørt rundt øya og vært på de fantastiske strendene, shopping, kjæreste date, masse god mat, uteliv, minigolf, grillings, bursdag og ja forlovelse hehe.. Hvertfall livet er bra!:) Nyte de 2siste ukene nå.

2 kommentarer:

Turid sa...

Gratulerer så mye !!! Det var hyggelig, det er jo en herlig liten familie. Hilsen Turid (mamman til Helle).

Marri sa...

Hurra for Marte og Ole. Gratulerer! Jeg kunne føle smilet ditt helt fra Hawaii til Australia. Så lykkelig <3 Gleder meg til å se dere og prate med dere igjen!